Bading etter trening var HÆRLIG!

Dagene denne uken har for det meste gått i det samme. Jeg står opp, rydder litt rundt om her, og gjør mine husmorsplikter, leser litt teori, lager mat, slapper av, også ut for kveldens kveldstrening! Har kommet inn i en så god rytme nå i det siste! Super deilig! Og i forgårds, så var det så varmt ute, at jeg fikk bare så utrolig lyst å hoppe i sjøen etter treningen! Og slik ble deg også! Og vet dere hva? Det er noe av det hæærligste jeg har gjort på lenge! Og det var ikke så kaldt heller! Anbefalest! Nå ligger vi begge bare på sofaen å slakker oss. Jostein på ipaden, og jeg på Mac. Standard! Vi har nettopp spist amerikansk gryte med hvitløksbaguetter til, og stappmette er vi! Nam! Jostein skal ned å spille fotball med klassen kl 7, så da tenkte jeg også å ta treningen min.

20120801-171346.jpg

20120801-171403.jpg
Masse blåbær der hvor jeg jogget i går! Man finner ikke noe bedre en ville Norske blåbær!

Legg igjen en kommentar

