Påvei hjem etter helgeturen!

20120729-212850.jpg

Da sitter vi på en av mange ferger påvei hjemover til Ålesund! Som sagt tror jeg, så har vi tilbrakt helgen på bulandet sammens med familien til J. En utrolig koselig helg! FULL avslapning. Hadde store planer om å bloggr underveis mens vi var der, men internettet var så
UFATTELIG dårlig, at jeg bare ga opp hele greia. Så når vi kommer hjem skal jeg heller få lagt ut bildene av turen:-). Sånn ellers, tror jeg at jeg holder på å bli syk, og det vil jeg IKKE! Halsen er på
god vei til å bli skikkelig vond, pluss at jeg er litt snufsete! Får håpe det går raskt!

Legg igjen en kommentar

