Mobil blogg: Samme feilen TO ganger!!

20120724-004816.jpg

Klokken er kvart på 1, og jeg får faktisk IKKE sove. Prøver å prøver, men døgnrytmen min er fucked up etter malakoff, heeh. Uansett da. Jeg vet ikke om jeg har nevnt det her tidligere, men jeg nevnte ivertfall at vi skulle på istid 4 i 3D. Den gangen ble det aldri noe kino, siden da vi kom var alt utsolgt. Vi lovet oss selv vi ikke skulle gjøre den samme feilen neste gang, men i dag skjedde det igjen. Hahah. Vi ER så domme. Skulle på istid i dag også vi, tenkte AKKURAT som sist gang, at nåå, nå har jo den gått så mange ganger på kino, at NÅ kan det ikke være utsolgt!! Og hva skjer? Same Shit! Typisk! Så det endte med shopping IGJEN, og denne gangen ble det nye hvite converse! Endelig. Tenkt på å kjøpe det lenge, men har ikke blitt noe av. Men NÅ er de mine!:) men i morgen SKAL vi på kino, det kan jeg garantere, siden vi ENDELIG tok oss tiden å BESTILTE i sta! Og BATMAN filmen it is! Gleder meg noe syykt! Den skal vist være super bra! Menmen. Nå MÅ jeg sove. Så speaks lissmmm

Legg igjen en kommentar

