Mobil blogg: påvei en tur hjem!

Da sitter jeg på bussen påvei hjemover! Jeg hater sånn å sitte på buss, det ER så kjedelig! Ivertfall Måløy – Oslo strekningen! Da betaler jeg med Glede noen lapper ekstra for å ta fly, selv om
Jeg egentlig ikke liker propellfly. Men igjen, alt annet en buss! Så skal prøve å ikke klage alt for mye, siden dette bare er en liten busstur i forhold! Uansett da, skal hjem en tur for ha en tur til Førde med mine gode vennerr i morgen! Det blir gøy. Også sitter jeg å vurdere om jeg skal dra på malakoff, og bli hjemme til over helgen, eller om rett og slett skal reise opp igjen i morgen etter førdeturen, og SPARE de pengene. Vi får se hva det blir til. Janei ellers, så blir dette her det jeg kommer til å se de neste timene..

20120718-171327.jpg

20120718-171351.jpg

Legg igjen en kommentar

