Mobil blogg: MEGET fornøyd med bollene!

Det som stod på planen i dag, var baking av kanelboller, trening, rydding av leiligheten, og kino. ALT ble gjennomført, men da vi kom til kinoen og skulle bestille billetter, var den selvfølgelig utsolgt! Typisk.. Vi var inne på billettluka å så en time før vi skulle innover, og da var det fortsatt mangen ledige plasser igjen! Men neida, det holdt tydeligvis ikke. JAJA! Får vel se den en annen gang tenker jeg:). Når vi da allerede var på Moa, så måtte jo jeg selvfølgelig inn å kikke på klær.. Endte me å kjøpe ting til 988,- kr eller noe. JEG MÅ SLUTTE. Jeg skal jo spare!! Dritt. ANYWAYS! Over til overskriften! Bollene ble syyykt gode! Nam!! Jeg ER så stolt! Glemte selvfølgelig å ta bilder underveis, men det hadde jeg egentlig forventet også. Jeg må konsentrere meg 110% når jeg driver med ting jeg IKKE kan! Ellers blir det bare kaos! Og vips, så er jeg ferdi med alt, og ingen bilder tatt. Tyypisk! Men her er resultatet ivertfall da!

20120718-002312.jpg

20120718-002329.jpg
1 stk fornøgd J, og 1 stk SUPER fornøyd M!

Legg igjen en kommentar

