Istid 4 i 3D

Da har jeg fått ryddet hele leiligheten, satt på klesvask, støvesugd og vasket overalt! DEILIG. Nå sitter jeg å leter etter ny musikk, siden jeg er drittlei alt jeg har! Skal snart begynne på å lage kanelboller! Jostein holdt på å daue i går, siden jeg lovde å lage dem allerede i går, men det selvfølgelig ikke noe av. Men i DAG får han nystekte kanelboller når han kommer hjem, hihi. Lurer egentli litt på hvordan jeg skal få det til, siden Joakim sa vi måtte ha mixer? men det har vi altså da ikke! Men kan ikke huske vi har brukt mixer når vi har laget det hjemme, så tror nok det skl gå fint! Ellers, som overskriften sier, så skal vi på Istid 4 3D i dag. Håper den holder opp til forventningene mine etter traileren!

 

Også her er foresten bildene fra sanden på vedvik Jåkkim:

Har også hatt en opprydning på datan når det kommer til sortering av bilder, og kom over dette:

Er det her kødd eller!? hahaha! Jajaaa:-)

Legg igjen en kommentar

