Justin Bieber

INGEN, kan si at Justin ikke er fin?! Da kommer det isåfall ifra grådig misunnelse!! NYDELIG som mindre, NYDELIG eldre! SE HER DA! <3:

mmmh <3

Fant ut i dag, at jeg skulle høre det nye albummet til Justin Bieber, og det var litt annerledes en jeg hadde trodd. Men ikke dårlig alstå! Langt ifra! Forelsket meg veldig i «Be alright», ååh <3. Etter å ha sett «Never say never» filmen, kjente jeg at jeg satt igjen med mye mer respekt ovenfor den gutten. Å gå fra 0, til det han er nå, er ikke bare bare!

Nei jeg skal ikke ta HELT av, høres jo nesten ut som en beliver her jeg sitter, noe jeg altså da ikke, er! Men INGEN tvil om at det står RESPEKT av det han har gjort!

 

Legg igjen en kommentar

