Natta pus

20120617-235824.jpg

Ja, da er vi så og si flyttet opp i den nye leiligheten vår i Ålesund! Her skal
Vi få det så bra !<3 Jeg er fortsatt hjemme, siden jeg skal på jobb i morgen, men reiser opp igjen allerede rett etter jobb. Så blir vi der til helgen, og da er det hjem igjen til Måløydagene! Jostein ligger første natta i leiligheten alene, og jeg kjenner jeg savner han allerede, haha! Vi er vel det paret som egentlig ikke skal syte når det kommer til å være mye
Fra hverandre, siden vi nesten alltid er sammen. Hihi! Men skal jeg være ærlig, så kjenner jeg faktisk at jeg savner han altså! MENMEN! Vi skal nok overleve. Får glede meg til i morgen natt! Nei nå må du snart ringe Jostein, vi må begge legge oss!:-) snakkes!

Legg igjen en kommentar

