Dagen i går

20120614-122249.jpg

20120614-122219.jpg

Var et lite stopp i Volda på 3 kvarter, så jeg måtte da selvfølgelig ta bilde av den berømte «Rokken» som Miriam prater om hele tiden, hah! Skal vist være så bra der og sånn, så måtte bare ta bilde og sende til henne!

20120614-122241.jpg

20120614-122230.jpg

(reiste med 19% batteri, så ble ikke tatt så mye bilder, men her er det som ble tatt)
Som sagt, så reiste vi jo til Ålesund i går, og kjekt var det! Joakim sier alltid at jeg og Lillian er så spontane, og aldri gidder å planlegge noe, og at en dag vil det slå tilbake det og ikke ha planlagt! Og selvfølgelig skulle han få rett i gååår! Vi to reiste 07.20 fra Måløy, og allerede da startet det! JEG hadde selvfølgelig klart og glemt bankkortet mitt HJEMME! Jeg var så fokusert på i går, å skulle huske nøkkelen til leiligheten, siden jeg alltid klarer å Glemme slike ting, og dermed klarte å glemme det viktigste! Så Joakim måtte betale for meg, så snill som han er!

Lillian skulle komme på i kjølsdalen, og da vi nærmet oss kjøls, sendte jeg melding og sa ifra. Til svar fikk jeg «Der skremte du meg!!! Men ja, e her om 40 min!!!!!». Jeg tenkte ikke så mye over det akkurat der og da, siden jeg trodde hun bare hadde skrevet feil, og mente 4. Men NEIDA! Bussen kjører rett forbi kjølsdalen, og Lillian hadde da klart
Å mistet bussen! Hun trodde vi skulle ta den som da gikk om 40 minutter! Haha. Så da ble DET også et styr, og hun hadde egentlig tenkt å prøve å haike seg innover til eid, siden bussen som vi satt på, skulle ha pauser og noen stopp, så hun hadde litt tid å gå på! Men da hun kom ned til veien var det heldigvis skolebusser som kom, hun fikk sitte på, kom til eid, og ble kjørt av moren fra der bussen stoppet og bort til
Terminalen hvor vi sto!! Joakim bare lo og var SÅ overgitt over oss, hahah, og det skjønner jeg! Men som vi alltid pleier og si: » Det ordner seg ALLTID for snille jenterrr!!»

Resten av dagen gikk så og si bra, annet en at stoppknappen på bussen påvei inn til leiligheta ikke fungerte, så vi måtte gå litt lenger siden bussen ikke stoppet der hvor vi ville! OOG at vi gikk oss litt «vill» på Moa, fordi at når vi skulle rekke bussen hjem, var det Lillian som skulle vise hvor vi skulle gå, Og det endte selvfølgelig med at vi måtte gå RUNDT hele bygge utvendig.. Hahaha. Ser det for meg enda! Jaajaaa! Nei nå skal jeg begynne og pakke alle Klærne mine og pakke det siste jeg har igjen! OGSÅ er jeg klar til å ENDELIG flytte til Ålesund på fredag/lørdag! Wiiii!:D

One thought on “Dagen i går

Legg igjen en kommentar

