Ålesund i morgen!

20120612-225558.jpg

Dagen i dag på jobb har vært helt JÆVLIG! Er nemlig blitt syk! Hoster, vondt i halsen, og tett i nesa. Alt på en gang!! Har hostet så mye de siste dagene, at jeg har SÅ vondt i magen, at jeg kvir meg til å hoste hver gang. MENMEN!

Nå har jeg heldigvis fri til mandag neste uke, så vidt jeg vet så langt, og det skal nytes! Så i morgen blir det tur til Ålesund med Lillian og jokkis! Skal nemlig opp å se på leiligheten som jeg flytter inn i nå til helgen(!), med min fine kjærest!:-)

Glemt og sagt det? Isåfall. J er Komt inn på skole, så da flytter vi til Å-town! GLEDER meg så sykt!! Han må ha et lite forkurs før skolen begynner skikkelig, så derfor begynner han 18 juni, altså neste mandag. Så bye bye Måløy!!

Ellers i det siste har søte Jenny, etter godt over et år, funnet ut at jeg blogger. Haha, dustejente. Men søt.

Godnatt!

Legg igjen en kommentar

