Aldri mer 60%!

16. mai, som sikkert alle andre, var jeg ute! Og den kvelden tror jeg ikke noen av oss som var på det lille vors’et, kommer til å glemme med det første! hahaha. Og jeg tar IKKE i når jeg sier at det tok AAV!!. Vi dro den heelt ut etter det jeg har hørt! Klokken 10 var jeg ferdig på jobb, og da kom jostein å hentet meg. De andre hadde allerede startet på drikkingen for lenge siden, så jeg følte jeg hadde mye å ta igjen! Og det var der det gikk galt, haha. Jostein hadde kjøpt 60%, som jeg skulle ha den kvelden, og når jeg i tilleg skulle drikke i et meget kjapt tempo, så sa det BANG til slutt! Jeg ble ikke kabbings, det var ikke det som var greia, men jeg våknet opp, 17 mai, og kunne ikke huske DEN dritt av hva som hadde skjedd!!. De har jo fortalt hva som har skjedd i ettertid, og jeg må nesten bare le. Ingenting i hodet mitt som tenker: «åjaaa, det stemmer det! NÅ husker jeg det». Ingenting!. Og det er seriøst så sykt ekkelt og ikke huske! Jeg hadde ringt til masse folk, og vi hadde hatt den gutter vs jenter greiene som vi alltid gjør på fest, haha! Guttene gjør noe med hverandre, og sier vi skal gjøre det samme, eller mer. and it goes on and on.. Nei, som overskriften sier; Aldri mer 60%!

Syke øyne på vegard da, haha!

De sitter altså da uten bukser, fordi vi hadde tatt dem og gjemt dem?

Mangler bare fotografen på bilde her, Renate!

Tok foresten et helt sykt rart bilde av joakim her en dag! Han var på besøk til meg i Alm, og vi var av alle ting også ute i båt!

Vi er påvei ned til sjøen, og skulle ta bilder. Jeg prøvde også å komme meg oppå høyballen, men det gikk altså da IKKE..

Her er bilde! hahah, dør. søt

Da vi etter mye strev, endelig hadde kommet oss ut i båten, så merket vi at bølgene var litt større en de så ut til å være! Så det ble ikke fisking som vi tenkte, men heller litt rafting! GØY! Kom så mye vann oppi båten til slutt, at Joakim ble drit våt!

 

Men nå er det The voice, og taco med min kjære! speaks

Legg igjen en kommentar

