Stolt eiger av Macbook Pro!

Veldig lenge siden sist ser jeg, men det får bare være, heh. Uansett. for rundt 3 uker siden, dro joakim til Thailand, og jeg trodde de 3 ukene uten den nødvendige dosen av telefonprat med han, HVER dag, skulle bli helt forferdelig. MEN,  det gikk faktisk ganske fint! Disse 3 ukene har gått såå fort, at jeg føler egentlig, at jeg ikke har hatt TID til å savne han! Jeg har tatt 2 eksamener, som jeg foresten ble ganske fornøyd med karakteren på, Andrea har hatt konfirmasjonen sin, OOOG:

JEPP! Jeg hadde bestilt meg Mac, og i dag, ENDELIG(!), fikk jeg henten den i posten!:D Herregud jeg ER så glad! Jeg vet ikke hvor mangen ÅR jeg har hatt lyst på mac, og nå er jeg søren meg en sykt glad Macbook pro eiger! Jeg bestilte 13 tommer, og var i en periode redd for at det skulle bli for lite, men etter at jeg fikk den i armene mine, kunne jeg ikke ønsket meg en større, om jeg så fikk det gratis. Den er HELT perfekt, lett og pakke med seg å frakte overalt. Jeg ser det kommer til å ta litt tid før jeg kommer skikkelig inni dette Mac – systemet, men jeg er på god vei!

Men, nå skal jeg utforske litt mer på mac’en min, også skal vi på besøk til familien Halsne, som har tatt turen opp fra stavanger pga. konfen! Alltid like kjekt:) De reiser igjen i morgen, så da må vi nesten besøke de før de drar! Så speaks :)

Legg igjen en kommentar

