Etter påsken starter det!

20120409-011003.jpg
I går skulle vi på fest, og i tillegg feire Renate som ble 18 år! Det var utrolig gøy, men i dag når jeg våkent? Fyyyy faen! Lenge siden jeg har vært SÅ dårlig altså! Jeg våknet i 9 tiden av at jeg var så kvalm, og ting surret! Lå å såg oppi take lenge, og vred meg fram og tilbake, helt til jeg sovnet igjen. Og da sov jeg lenge!! Jeg hater være fyllesyk!! :( Kjøpte min første bacardiflaske på taxfree’en, så det var dét det gikk i. Tenkte jeg skulle spare resten til en annen gang, men noen hadde vist funnet ut at de skulle stjele resten, så når jeg skulle hente flaska på stua før vi skulle dra, var den tom. Vi alle skjønte jo hvem det var, og det var ivertfall veldig dårlig gjort. Drit irriterende rett og slett. UANSETT. Back tooo overskriften! Det har blitt en del mindre trening de siste dagene, og mye dritt mat rett og slett. Så etter påsken, SÅ er det på’an igjen! Hardtrening og SUNDT kosthold! Gleder meg! Men jeg merker at jeg har skjerpet meg en god del også da! F.eks i Paris, var jeg og J ute sent på kvelden/ natta. Mac donals var Seff rett i nærheten, og nattmat er så sinnsykt godt! Så da ble det burger på J, mens JEG, jeg sa nei. Jeg merker at jeg ikke klarer slik mat lenger. Og det er så deilig! Så da blir det nye turer med Sumstad, og fult kjør igjen!:) men snakkes. Er drit trøtt og skal opp tidlig i morgen, så må nesten legge meg. Uansett om jeg vil eller ei. GODNATT

Legg igjen en kommentar

