Bursdags»barn» i Paris!

Ja, da har vi allerede hatt en fantastisk dag i Paris, og gleder meg sykt til en til ! I går var vi på louvr museèt, arc de triomphe, og gikk langs hele Champs-Élysée! Sykt langt!! Jeg blogger fra ipaden, og her har jeg ingen bilder, men kan love mye når jeg kommer hjem!! I dag skal vi ivertfall opp i eifelltårnet, og handle. Det er dagens prioritet:) I TILLEG, så har jeg altså bursdag i dag! Blir hele 20 år i dag!! Men fy så jeg skal feire i Paris i dag altså!! Så blir det ut på FIN middag/kvelds med verdens beste kjæreste senere <3. nei nå blir det ned å spise frokost, også ut!:D foresten. Helt blå himmel i dag ! Har ingen bilder her, så tok et ut vinduet nå i sta. Haha:)

20120405-080844.jpg himmelen ser ikke blå ut på det bilde, men den er det! Er mer sånn:

20120405-080930.jpg

Legg igjen en kommentar

