Paris here we come!!

På mandagskvelden, altså i går, fant pappa, andre, jeg, og Jostein ut at vi ville reise en liten tur i påsken. Planen var Sverige, helt til kvelden før! Da endte det med fuckings Paris!!!!:D kunne det blitt bedre!? Ja kanskje syden, men Paris!? Yey!! Har aldri vært i Frankrike før heller, så dette blir bra!! Nå er vi kommet godt på plass her vi skal ligge til i morgen. Må opp halv 5, frokost 5, og avreise kvart på syv eller noe. Så burde vel egentlig hoppe til køys nå! Spiste kveldsen vår på Gardermoen på Peppes av alle ting, haha, men var godt da:) på torsdag, så blir jeg i tillegg 20 år! Syyyyykt. Tiden går alt for fort!! Dette kommer til å bli den beste bursdagen på evigheter. Romantisk date i Paris med kjæresten min på selveste 20 års dagen! Den scorer høyt!! Nei nå skal jeg lese igjennom alt på jeg pleier hver dag, på nette, også legge meg! Snakkes i Paris :D og bilder vil det bli!! Speaks:D

20120403-230805.jpg

20120403-230832.jpg

Legg igjen en kommentar

