Dritt

Fy faen jeg kjenner jeg blir ærligtalt driit lei. For det første, er det arbeidshelgen min, og jeg har tidligvakt i dag (altså opp halv 7..), var våken leenge i går kveld, greit nok min egen feil, men uansett. Jeg står opp i dag, drit trøtt, fikk uka mi i dag, og våkner opp til dette dritt været !!!:

20120331-095232.jpg

Jeg er så drit lei snø, regn, overskyer, kaldt, surt vær. Virker som om værgudene har syke humør svingninger! En dag er det snø og minus grader, den andre dagen er det sol og masse pluss grader, og neste dag igjen regn. BESTEM DERE! For ikke mange dager siden var være slik:

20120331-095644.jpg
I dag merker jeg at jeg har en sytedag!! Haha. Men det får så være! Jeg vil bare hjem! Til kjæresten min. I en varm og god seng. Sove lenge. Spise god frokost. I TILLEG, når jeg kom på jobb i dag, var jeg for sen, Pga vi har skiftet til sommerdekk, så gikk ganske treigt. Måtte skrape bilen også. Jeg var sen, var stresset nok som det var, skulle skifte i garderoben, og bang! Der datt min flotte iPhone 4s i betonggulvet med skjermen først. Fikk en stor sprekke helt øverst i venstre hjørne.. Får lyst å grine! Min fiine iphone : – (. Jeg sier bare. Kan dagen bli stort verre?

Legg igjen en kommentar

