Seier!!

20120311-200626.jpg Seier!! Ah, det er så deiliig!! Men uansett da, så har jeg og Jostein akkurat kommet hjem fra fjellet, utrolig nok! Vi gikk ganske sent, så det var begynt å bli mørkt allerde da vi begynte. Faen så skummel skogen er i mørket!! Alle lydene!! Nei fy! Skulle jeg spilt inn en skrekk film, skulle jeg gjort det der! Begynte å skrive dette innlegget klokken 8, men har fortsatt ikkje publisert det, siden jeg må stoppe å se på Whitney Houston på tv2, hele tiden. MEN, nå er det pause, så! Har jeg nevnt at jeg har fått sykt langt hår foresten? Se her da:

20120311-202504.jpg
Synd at jeg må klippe det snart, er så slitt på tuppene. Men kan trøste meg med at håret mitt vokser sykt fort, så blir vel ikke så lenge å vente om jeg klipper det:) men, nå begynner det snart igjen, så snakkes!!

Legg igjen en kommentar

