Starter for fult nå!

20120311-152612.jpg
Her er skoene mine som min kjære mamma kjøpte til meg! Jeg har bare en ting å si om dem. De er F A N T A S T I S K E:) De er kjempe lette! Veger nesten ingenting, luftige, og ufattelig behagelige å gå med. Sist uke på fredag begynte treningen fra min side for fult! Jeg har trent hver dag siden det, og det føles godt! Ellers er det ikke så mye som har skjedd siden sist. Skulle egentlig til Volda denne helgen, og besøke miriam sammen med Jenny, meen, selvfølgelig ble hun syyk. Hun er skikkelig syk også, stakaren:) så det ble ivertfall ikke noe av. Men vi skal nok få tatt det igjen:) på onsdagen som kommer, så reiser jeg til Bergen sammen med de 2 beste. Lillian og Joakim , og jeg gleder meg sånn! Vi skal være der til fredag, og sove på markens gjestehus eller hva det nå heter. Lønn får jeg også i morgen, så dette blir bra! Joakim gav meg en veldi god ide om å vaske rommet mitt, så det skal gjøres nå. Trengs virkelig.. Men speaks!

Legg igjen en kommentar

