MUFC Bilderas del 4.

DA var vi klare til kamp! Akkurat her var det snakk om sekunder før kampen begynte!!

Spillerene kommer ut!

 

Begynner å stille opp!

 

pus<3

 

Lindegaard!

 

Kampen er i gang!

 

Han her! Jeg er 110% sikker på at han hadde snikt seg inn! Vaktene spurte han om han hadde en plass, også bare kom han å satt seg på en annen sin plass! Når han som eigde plassen kom tilbake, så fant han seg en ny plass som var ledig! LOL!

 

Kampen var helt fantastisk! 3-0 til oss! Paul Scholes, Danny Welbeck og Michael Carrick scoret målene!

 

Etter kampen dro jeg og jostein bak, for å få autografer ! Og der sto blandt annet bilene deres! sjekk da! gaad! <3

 

Evra !

 

Evra!

 

Evra ! Jeg fikk faktisk tatt på han, hahah. Følte meg som en 12 år gammel jente, men det var stort!

 

Lindegaard!

 

Alt i alt fikk vi sett mangen av spillerne, men fikk kun 1 autograf! Og det var av denne karen! Anders Lindegaard!

Jeg har så masse bilder, at jeg kan rett å slett ikke legge ut alle nå. Nå har jeg prøvd å få lagt ut bilder av kampdagen, og underveis i kampen. Så det som kommer i de neste rasene, blir av maten, kjøpesentere, og omvisningen på Old Trafford :) Men det får bli en annen dag! Nå er det mat, så speaks!

 

 

Legg igjen en kommentar

