Memory for life

20120116-231307.jpg
Bilde er tatt under omvisningen i garderoben deres! <3

Da er vi trykt hjemme etter en egentlig kort men lang nok reise fra Manchester! Vi sto opp klokken 7 i dag tidlig, og bussen dro ca halv 8. Så det har vært en lang dag! Når vi kom på Gardermoen, så tok jeg, Jostein og svigerfar fly derifra til Ørsta/Volda, og var hjemme halv 8. Ingvill og Mats skulle kjøre opp igjen. Det unner jeg ingen!! Gud jeg var så glad for at vi skulle fly! Jostein dro rett på trening når vi kom hjem, mens jeg dusjet og fikk ordnet ting å tang. Nå er han sovnet, han skal jo tidlig opp på jobb i morgen, mens jeg har fri:) men skal ikke sove alt for lenge da! Mye klær som skal vaskes osv! Hele oppholdet kampen, omvisningen, shoppingen, maten osv skal jeg fortelle om og legge ut bilder av i morgen!! Kan si kort at det var FANTASTISK! Dette var virkelig et minne for livet. Virkelig! Men speaks! Nå er det natta !

Legg igjen en kommentar

