Ulrik Munther!

Når jeg plutsleig skulle legge meg i går, så var jeg selvfølgelig ikke trøtt. Haha. Etter litt mat å criminal minds, så var jeg supervåken. Uansett! Jostein sovnet med en gang, så jeg ble liggende på Iphonen å se igjennom ting på youtube. Elsker å gjøre det. Da jeg var lita, så var jeg helt heekta på MGP, så på det hele tiden! Så i går, fant jeg ut at jeg skulle se igjennom de sangene jeg likte som liten, og kom over myyye! Men så husker jeg at 2009, så gikk jeg forbi tv’n mens det var MGP, og Ulrik sang sangen sin. Jeg husker jeg satt meg ned og såg resten, for han var fliink! Og den fant jeg i går. Og det jeg IKKE viste, var at gutten har jo blitt noe!? Syykt. Han har komt ut med masse sanger også, blandt annet denne:

Leste også at han har lagt ut et klipp av seg selv synge Born this way, og at Perez hilton hadde twittret om han! Nei gud, DET viste jeg ikke! :)

HAHAHHAHA, også så jeg noe ENDA bedre, hahah! SEEE:

Til DETTE:

Legg igjen en kommentar

