Overskudd på søvn, men fremdeles trøtt.

20120110-231135.jpg
Det er så raart! Jeg hadde fri i dag, Sov til nesten 12, og nå, klokken 11, kjenner jeg at jeg er trøtt igjen!? Jeg la meg ikke noe seint i går altså. Klokken var vel 12? Og i morgen har jeg seinvakt, så begynner ikke får kvart på 2, så jeg kunne sittet oppe i kveld å gjort mye! Men neida. Her er vi trøtte.. Ellers så har jeg holdt på å ryddet i dag. Fant en neglelakk som jeg ikke har tenkt over at jeg har. Prøvde den på, og her er resultatet:

20120110-231518.jpg
Var veldig uvant for meg, siden jeg aldri bruker sånt, hah. Men den var grei den:) eneste som er så sykt irriterende er at når jeg snur hånden min ANDRE veien, slik som dette:

20120110-231824.jpg
Så ser det sånn at jeg har skitt under neglene, noe jeg ikke liker! Så hver gang jeg snur hånden nå, så tror jeg alltid at jeg skitten, og tenker: «herregud jeg har ikke gått rundt slik!? Også kommer jeg på at det er neglelakken.. Okey det der skal jeg innrømme hørtes litt sånn teit ut, men det er sant!! Akkurat nå ligger i senga. Chiller Max. Men nå er det mat. Speaks!

Legg igjen en kommentar

