Godt å trene igjen!

20120109-203128.jpg
Jaa, da er det lenge siden sist, som vanliig!:) Herreguud, så godt det var å trene igjen! Jeg fikk sånn kick i dag, jeg fant plutselig ut at jeg måtte trene, og det var så syykt godt! Den følelsen etter trening, den er god den! Nå skal jeg straks dusje, men jeg MÅ få med meg tangerudbakken som går nå halv 9 på tv først! De er jo megasøte!? Måtte btw legge med bilde av Leo som jeg tok her en dag. Han ER så nydelig! Verdens fineste leogutt!

Legg igjen en kommentar

