Wow

20120104-124700.jpg
Nå er der leenge siden sist, men det får bare så være, heehh!:) det har jo vært jul, OG nyttårsaften siden sist, og jeg kan si kort og greit at begge deler var en stor suksess! Fikk blandt annet iPhone 4s til jul med mamma og pappa<3, speilrefleks med andrea<3 Og en Nydelig ring og Photoshop med Jostein<3 pluss mye mer andre flotte ting!:) Men det var de hovedtingene jeg fikk:) Iphonene kunne jeg ikke BLITT mer fornøgd med! Herreguuud!:D nyttårsaften var også veldig vellykket! En utrolig kjekk kveld med masse kjentfolk på Martinebar! Eneste som kunne gjort kvelden HELT perfekt, var om Jostein kunne vært der, men han var i Manchester og så kamp med 2 andre.

20120104-125901.jpg
De hadde vist hatt det sykt gøy der, så det var jo bra da!:) men vet dere hva? Ikke nå torsdag, men neste, så reiser han ned til Manchester for å se kamp, IGJEN! MEN! Denne gangen skal jeg være med! Wihii!:D gleder meg syyykt! Til å shoppe! Komt et nytt kjøpesenter der sa han. Europas største. 270 butikker eller noe? Ååh!:) blir selvfølgelig gøy å dra på kamp også, og omvisning på stadion! Nei Gud, gleder meeg!:D nei nå tenker jeg å dra meg ut av senga å finne på et eller annet! FRI i dag, å i <3 it. Speaks!

Legg igjen en kommentar

