SKOENE MINE FRA NELLY ER KOMT!

Heer er gullene mine fra Nelly! Eneste bilde jeg fant nå. Dette tok jeg her en dag når Guro ville prøve skoene mine! Tror hun syns de var fine, men hvem syns vel ikke det? Det værste var faktisk at de var sykt gode å gå med! Nei gud. Elsker Elsker Elsker skoene ♥ Akkurat nå sitter jeg å ser på The voice. Eller seer ikke på, men står på om det skulle komme en bra sang. Nå er det Nelly Furtado – Promiscous = Gammel..  Sitter også å tenker på hvor mye jeg angrer på at jeg ikke dro på skrillex konsert. Kunne fått billetter SÅNN. «Bedre å angre på noe du har gjort, en ikke gjort», soo true. Jaja, er ikke KRISE. Han kommer vel igjen:) Jeg og Joakim har bestemt at vi skal på noen konserter her i live før vi dør. Det blir med: Beyonce, Lady Gaga, Eminem, (for min del, skrillex), Pitbull, Jason Derulo, Bruno Mars, David guetta, Nicki Minaj, Britney ++! Er ivertfall et mål da! Men speaks!

 

 

Legg igjen en kommentar

