Leker meg med redigering!

Først må jeg bare få si at jeg våknet opp til SNØ i dag! YEEY! Håper det holder seg sånn!  I skrivende øyeblikk sitter jeg å redigerer Joakim. Elsker å redigere han. Haha. Det kunne nesten høres litt frekt ut, men nei! Har 1000 vis av bilder etter alle photoshoot’ene våres, så egentlig er det derfor. Akkuarat nå har jeg laget denne:

Jeg ligger fortsatt i senga, å nyyter det! Ligger å ser på klokken, og vuderer fram og tilbake om jeg skal stå opp nå 11.10 for å se OTH.. Har sett alt før, men det er så bra! Ellers så skal jeg på jobb klokken 3 da, så har liksom hele formiddagen å chille på. Deilig! Hadde store planer i dag om å bestille julekort som jeg og min kjære skal dele ut, bestille smoking til Leo,  og rydde. Får sikkert gjort det 2 første, men den siste? Næææh.. Ork. Men Speaks.

Legg igjen en kommentar

