Hundesmoking

 Jeg har lett rundt på mange sider nå, hvor de selger julekort, og ingen hadde det jeg lette etter. Så da fant jeg ut at jeg bare skulle lage et selv. Fikk ikke til helt som jeg ville, men det endte vertfall sånn da. + at nå gidder jeg ikke å prøve mer. Så dette får holde:) Akkurat nå prater jeg i tlf me Joakim. Vi prater vel egentlig ikke engang. Jeg ligger å hører på hva han gjør, imens jeg sitter å gjør mitt. Ellers så ringte jeg nettopp til de som eier nettbutikken til kreativt bryllup.

Jeg har tenkt å bestille en hundesmoking til Leo, noe jeg tror jeg nevnte i sta? uansett da, så står det på sidene deres at leveringstiden tar enten 1-2 uker, eller 3-4 uker, for det kom an på om det er på lager eller ikke. Så da ringte jeg å hørte om de hadde den smokingen i Small på lager, siden jeg ikke vil bestille viss ikke jeg får den til jul. Hun skulle skjekke det ut å ringe opp igjen, så det var jo veldig greit:).  Sidene deres finne du HER!

 

 

Legg igjen en kommentar

