Lenge siden, hehee.

Ja da er det leenge siden jeg har blogget ser jeg. Og en del har skjedd siden sist kan jeg si. Har blandt annet bestilt 2 kjoler og 2 sko fra nelly. Åguuud. Jeg ble SÅ fornøyd. Skal legge ut bilde senere når jeg har kamera, og har det jeg skal ta bilde av. Er i holvik akkurat nå, og skoene er i Alm. Nå sitter jeg å ser siste episode av Oprah Winfrey Show. Vet det er gamle episoder, men er like trist fordiom:( Hun skulle holdt på til hun ikke klarte mer jo!! Men sånn ble det ikke. En annen ting som også har skjedd, var at 22. November hadde jeg og Jostein 4 år sammen ♥. Det var en tirsdag, og J var på jobb til 5. Jeg og Joakim hadde funnet ut at vi skulle lage til hele leiligheten til mamma, og lage det til som en bryllupsnatt. Og det gjore vi. Handlet inn 100 telys, 3 rosebuketter, 2 røde og en hvit, og vasket å ryddet der. Har ikke bildene her, men dere skal få se resulatet! Det ble helt sykt fint! Så bokstaveligtalt ut som om vi hadde giftet oss!

Så er vi komt i DESEMBER nå! Jeg elsker jul mer en noe annet. Julebord, go mat, pakker, pynt, fine klær, osv ♥. Mamma som er så snill, lager fortsatt kalender til meg, og nå som «Marcela» betyr «Jostein», så har hun pakker til han også. Så på kalenderen min henger det pakker hver dag til både meg og han. Snille mamma ♥:) I går fikk vi 2 fine pynte juletrær i søll!Har ikke åpnet gave i dag, siden J ikke er komt hjem. Han er ferdig halv 2 i dag, og det eer så deilig! Skjønner ikke hvofor andre bedrifter ikke gjør det. At Man jobber en halv time mer de andre dagene i uken, slik at på fredag kan slutte halv 2. Både jeg og Jostein elsker den løsningen, og han sier selv at det er verdt det! 

 

Men nå skal jeg kose meg med frookost, og Top Model. Btw den 500 lappen fikk vi ista av moren til jostein. Til å kjøpe lørdagskvelds for i kveld! Vi skal passe Guro i helga, så:). Men Speaks

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

