chi-ching, money in the bank!

Wii!! Fikk lønning i daag! 19.000 rett inn på konto! Deilig:) Det er også 11.11 i dag, å det betyr at mamma’n min har bursdag! Gratulerer med 45 års dagen din:) Jeg måtte selvfølgelig se på når klokken ble 11.11.11.11.11 sånn som alle andre, heeh. Litt sånn gøy, men blir mer kult når det blir 11.12.13.14.15. Jaaja. Jeg skal på seinvakt i dag, og det gjør meg faktisk ingenting. Utrolig nok. Jeg har også foresten sett på juleturnusen. Og gjett hvem som skal jobbe på selveste julaften? Jo meg. Men er HELDIGVIS en tidligvakt, takkGUD. Også tror jeg det var seinvakt 1 juledag eller noe. Men det betyr også at jeg har fri på nyttårsaften, så det er jo bra! Jostein kommer hjem klokken 2, så jeg får vel snart begynne på middagen til han kommer. SPEAKS

 

Legg igjen en kommentar

