Skiltet er kommet! Og en betalingspåminnelse..

Skiltet mitt har endelig kommet!

Ja som dere seer, så er endelig skiltet mitt kommet! Eller faktisk, så kom det på tirsdag tror jeg det var:). Så nå føler  jeg meg skikkelig proff der jeg går på jobb med skilt! Haha. I dag har jeg en hærlig fridag. Våknet kl 11.48 faktisk. Deili!:) Stod opp, her var kaldt, skulle fyre i ovnen, og GJETT hva jeg fant i vedkjelen!! Jeg kunne drept pappa akkurat da!

JA, jeg fant et brev til MEG, som var en betalingspåminnelse!!:( Og betalingsfristen var i MORGEN! så jeg gikk rett inn å betalte den jævla dritten, så nå er ivertfall det gjort. TENK om jeg ikke ville fyrt i ovnen i dag da? da hadde jeg aldri funnet den. Meant to be! :) Er det sånn det skrives btw? haha, flaut vist ikke.

Legg igjen en kommentar

