On work

20111104-135426.jpg
Ja da drar jeg på joobb snart:) skal på jobb me mamma i dag faktisk, så hun kjører:) Vet ikke om vi skal være på samme tun da men. Og for dere som ikke viste det, så er hun sykepleier. HEHE. Gad, jeg våknet kl 11 i dag, fordi jeg skulle se One tree hill seff. Jeg har alltid trodd at de sender den episoden som skulle gå kl 3, kl 11, slik at de som ikke får sett den kl 3, kan se den klokke 11 isteden. Men det er REPRISEN fra i går de viser klokken 11!:( så da hadde jeg stått opp for ingenting.. Jaja. Nei nå skal jeg til Måløy. Så speaks

Legg igjen en kommentar

