Scared to Death

20111103-130409.jpg
Jeg er bokstavlig talt livredd nå! Jeg har kjent nå i 2 dager på en tann som iser, og jeg er SÅÅ redd for at det er hull. For jeg kan ikke gå til tannlegen. Jeg får bare meg selv ikke til å gjøre det! Jeg snur i døra om jeg får valget liksom:(. Som dere sikkert har skjønt, så har jeg tannlegenskrekk. Og ikke bare litt altså. Det er faktisk så gale at jeg ikke går alene dit. Jeg dropper det om jeg må gå alene. Og har jeg noen med meg, så kan jeg gå, i nød. Jeg har aldri boret før, så om dette er et hull jeg har fått, så vet jeg ikke hva jeg gjør! Jeg må sikkert ha narkose for å kunne bore frivillig. Haha:( Er faktisk skikkelig flaut, men jeg kan virkelig ikke noe for det! Jeg har ikke vært så flink med den stygge tanntråden, så det sikkert derfor jeg har fått hull:( er jeg mega heldig, så er det ingenting, bare vanlig ising. Så nå blir det bruk av på tannbørste og tanntråd minst 2 ganger for dag!! JEG VIL IKKE TIL TANNLEGEN!:(

Legg igjen en kommentar

