Miss you

20111026-232756.jpg
20111026-232956.jpg

20111026-233159.jpg
Jeg gikk inn på Facebook, og der hadde Lillian lagt ut et bilde av oss, og skrevet under. Da begynte minnene å strømme på! Jeg savner deg sånn! Vi ser så lite til hverandre nå, siden hun bor på eid og jeg i måløy. Det er egentlig ikke såå langt, men ting må passe også. Jeg tenker på alle de haiketurene vi har hatt sammen! Det har vært så syykt gøy!! Haha. Har jeg nevnt at vi faktisk har HAIKET oss til Oslo? True Shit! Når jeg tenker meg om, så vil jeg at neste lange haiketur skal være oppover! Kanskje til trondhjem? Det hadde vært gøy det!:) Lillian er uten tvil den beste, og jeg merker nå at jeg virkelig, virkelig savner bestevennen min!

Legg igjen en kommentar

