Knall blå himmel, og alt er perfekt!

20111024-145138.jpg

20111024-144432.jpg

Som overskriften sier, så er været helt strålendes i dag, å da blir alt så perfekt! Jeg var ferdig på jobb klokken 2, og nå sitter jeg og nyyter livet ute i sola med musikk, og snakker med shokk!:). Jostein henter meg når han er på vei hjem fra jobb i 5 tiden, så skal vi jobbe litt på garasjen tenkte vi. Vi skal ivertfall være ute, det er sikkert! men før den tid, så er planen å slappe av ute i sola, og se OTH. Lurer på om jeg skal ned i gata å kjøpe meg smoothie? Vi får se. Frister veldig når jeg tenker meg om! Men jaja, vi speaks:)

Legg igjen en kommentar

