Slik ser jeg ut på jobb!

20111023-215947.jpg jepp! Sånn ser jeg da ut på jobb hver dag. Arbeidsskjorten er i flere farger da. Blå,rød,grå,hvit, osv. Var foresten superdeilig med en fri helg og reise bort litt. Kjærestehelg som jeg så fint liker å kalle det:) vi koste oss utrolig mye, så dette blir det mer av tenker jeg! OM vi får det til, så vil jeg veldig gjerne til Bergen en tur før jul. Men vi får se:). I morgen er det jobb igjen. Tidligvakt. Er ferdig 2 da, så har hele dagen etterpå:) jaaja, nei nå skal vi snart legge oss, tidlig opp i morgen(!), så speaks!

Legg igjen en kommentar

