Å-town and redhead!

fint med rødt hår? Ohyeee! Nødløsning i ansikte btw. Så heelt forferdelig ut,hehe.

20111022-234637.jpg

20111022-170505.jpg
Jeg og Jostein har nå vært på Moa å shoppet, å nå har vi nettopp skjekket in på hotellet hvor vi skal ligge i natt! Kjærestehelg er alltid like kos!:) har handlet en nydelig kjole btw(!), tenkte å legge ut bilde senere:) på fredag, altså i går, så skulle jeg overføre noen penger fra sparekonton til brukskonto. Og jeg glemte seff å bruke «overføring mellom egne kontoer»! Jeg brukte vanlig overføring. Jeg hadde ikke fått pengene i dag, så jeg ringte å hørte. Da sa di at siden jeg hadde brukt vanlig overføring, vil ikke pengene komme før på mandag!:( bubu.. Jaja. Får vel klare meg med det jeg har:(. vi tenkte oss ut å spise i kveld, men vet ikke helt hvor enda. Vi får se:) speaks!

Legg igjen en kommentar

