Er det sol ute nå? Woow!

20111011-115708.jpg
Jeg våkner opp i dag, ser ut vinduet, og blir møtt av det der. Er det faktisk antydning til fint væir nå? Siiick. Skjeldent syn vertfall. Men klage skal jeg ikke!:D Jeg begynner på jobb kl 3, å det er faktisk deilig! Nyte litt finevæir, sove lenge, også dra på jobb! Søskenbarnet mitt fra Stavanger er kommet opp hit til høstferien også, så jeg skal besøke de litt, før hun skal kjøre meg på jobb i dag:) men nå skal jeg dusje og ordne meg, så snakkes!

Legg igjen en kommentar

