Gøy med redigering :)

Sitter og ser igjennom litt bilder og rediger, og det er alltid like gøy! Så er det også like gøy med litt overdrivelser, bare for å se hvordan det vil se ut til slutt, haha!

Ikke redigert i det heeele tatt liiismm :)

Jeg har ikke vært like flik som før å blogge de siste dagene, men livet mitt går stort sett i det samme nå for tiden. Jobb – jobb – jobb. Ser at Joakim er mye verre til å glemme å blogge, så jeg får trøste meg med det, haha;). Du som skulle begynne for «fult» liksom! haha. Merker foresten også at det blir mørkt kjempefort nå for tiden, og det har i tillegg haglet noen dager! Jeg er ikke klar for vinter enda!:( Det første som skal kjøpes når lønningen kommer er boblejakke vertfall! Hadde en, men aner ikke hvor den er.. Ellers, så satt jeg og så en film i stad, på Disney XD av alle kanaler. Var Tarzan, og den filmen er faktisk så fin! Elsker elsker elsker Disney filmer! Walt Disney ♥ Vet dere? Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre på resten av kvelden heller.. Og Jostein kommer ikke hjem før i 10-11 tiden tror jeg han sa? De har spilt bortekamp i Balestrand eller hva det nå heter ned/oppi der:) De vant 2-0 da, så det var jo bra;). Blir sikkert til at jeg blir sittende her og redigere tror jeg.  NEI NÅ skal jeg gi den søten hunden min litt mat, så speeaks:)

 

Legg igjen en kommentar

