Ikke en dritt i gjør på..

20111007-193045.jpg
Jeg satt meg ned, og tok et bilde av meg som jeg skulle ha til bloggen. Når det var gjort, gikk jeg inn på for å se bilde, og ser en prikk i kanten av øye! Wtf! Hahaha? Jaja. Gidder ikke ta et nytt, for da blir jeg aldri fornøyd. Uansett, som overskriften sier har jeg ikke en dritt i gjøre på. Er hos mamma i Måløy, og kjeeder meg. Ser på dyrepasserene på tv liksom.. Men venter på idol da! Tenkte jeg skulle ned å kjøpe meg noe god mat, men så er jeg ikke sulten heller. Fml. Jostein kan jeg heller ikke være med i kveld, siden han skal ut fordi yosef er her. Fy så overrasket vi ble da de kom! Hahah, se da: Jeg og Jostein lå i senga, og plutselig går døra opp på romme. Der står Einar. Å ikke nok med at det var en stor overraskelse, siden vi ikke hadde hørt at han kom, så sier han: «prøv å gjett ken eg har me meg?» så kommer Yosef! Han har flyttet til Gjøvik, så seff ble vi sjokkert da HAN kom inn døra! Men koslig det da:-). Nei nå skal jeg lage meg noe å drikke, også idol next! Snakkes

Legg igjen en kommentar

