Kannesteinen!

Sitter  på datan til Jostein nå, og ser igjennom litt gamle bilder. Vi bruker aldri data omtrent, og ivertfall ikke hans. Den er så SToR, å så mye LYS på. Skikkelig gamer data. haha. Uansett. Så fant jeg det bilde over(!), og kom på at jeg har sykt lyst på kannesteinen igjen! For dere som ikke vet hva det er, så er det en stein som er formet av vannet. En «turistattrakjson» som er her, om jeg kan kalle det det da. Husker det var sånn strev og få meg opp der.. Men det gikk :) Jeg har sagt at bildene av da joakim og jeg drakk skulle komme ut snart, og det skal de! Men når jeg vet ikke. Må finne en dag jeg gidder å sette meg ned på datan, legge inn alle bildene, se igjennom osv.  Nå skal jeg faktisk sykle litt på sånn treningsykkel, så vi snakkes !

 

Legg igjen en kommentar

