Piccolinis

Blir et kjapt innlegg til! Fant ut at jeg ikke gadd å gå ned og kjøpe mat, også fant jeg disse i frysen:

20110928-144847.jpg
Lurer på om de er go? Tenkte å lage meg noen sånne. Såg ivertfall gode ut!:) jeg var på Cubus å kjøpte en genser i går foresten. Var en sånn strikkergenser. Bers farge. Er det sånn man skriver bers? Eller beige? Har en følelse på den siste. Nei jeg vet ikke, men fornøyd er jeg vertfall. Man ser ikke genseren så mye på det bilde som kommer nå, men orker ikke ta et nytt. Dere ser konsepte lissmmmm.. Here it is:

20110928-144454.jpg

Legg igjen en kommentar

