Meg i jobbeklær

20110928-141818.jpg
(Meg i jobbeklær)
jaa, da er hjemme etter nok en dag på jobb! I dag skulle jeg egentlig feiret at jeg hadde den etterlengtede «helgen» min, men ble selvfølgelig spurt om å jobbe i morgen også! Så da har jeg bare en dag fri denne uken også. Bare fredag. Hah, for et liiv:) ellers så ringte Jokkis og ville møtes i Måløy. Jeg er komt, men han ringte aldri opp igjen. Typisk han! Kunne vært hjemme jeg nå. Om du ser dette SUMSTAD, så call! Tenkte jeg skulle gå ned å kjøpe meg mat nå, så vi snakkes:-)

Legg igjen en kommentar

