Mini shoot!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Etter jobb møtte jeg J i Måløy, også dro vi og tok sol. Og ja, i dag også! Tok faktisk sol i 30 min, og jeg sovna! Skjønte ikke en drit hvor jeg var da jeg våknet, og ikke hvorfor det var mørkt heller! Hadde jo på meg briller, så når jeg tok opp øynene mine var det fortsatt mørkt! haha, lol. Når vi var påvei ned for å ta sol, gikk vi forbi en plass hvor det var fint å ta bilder. Og der ble VI stående, as always! – Jeg filmer å tar bilder, og Joakim gjør det han gjør best! hihi.
Her er litt:

Btw, jeg la merke til i dag at tennene mine er blir skikkelig HVITE inni der. Gash. Vil ha sånne:(

Hadde tenkt og legge ut begge filmene, men den siste er ikke ferdig før om 14 min-.- Så legger dem begge ut når den siste er ferdig :) Nå skal jeg lage mat til min kjære kom hjem. Lasagnee ♥ Så speaks :)

 

 

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

