Min helg starter på torsdag!

True shit. Har jobbet siden mandag, og har ikke fri før torsdag neste uke! Da begynner min helg, når alle andre jobber. Fint liv:) uansett! Lenge siden jeg har vært skikkelig full faktisk, så på torsdag skjer det ! Får Joakim fri da også, så blir kvelden komplett! Drikke skal jeg uansett:) Mamma kjøpte jo noe til oss på taxfree’en, blandt annet sprit!:) har et bilde av noe jeg fikk da:
20110925-133448.jpg

her mangler da en lik t-skjorte bare i svart, eller faktisk mørkeblå tror jeg. + litt godteri, en lommebok, og et smykke:). Snill mamma? Jeepp. Kjenner det er utrolig deilig men seinvakter. Max chill. Begynner 3:) Tenkte jeg skulle dra meg opp av senga å ordne meg litt før jeg drar. Så speaks!:)

20110925-132457.jpg

<a

20110925-132852.jpg
<3 lurer på hvor mye som skal til før jeg blir full? Har liksom ikke drukket skikkelig på, flaut, men flere måneder! Okey, kanskje ikke SÅ gale, men vertfall 2 mnd!

Legg igjen en kommentar

