Et stk sliten Marcela

20110922-212840.jpg
Akkurat nå føler jeg meg bare sliten. Slapp. Trett. Og bedre blir det ikke av å tenke på at alle andre har HELG i morgen, mens jeg har ikke fri før etter vakten neste onsdag!:( men trenger pengene, så.. Ellers så har dagen i dag gått til Max chill. Jostein ser kamp nå, mens jeg ligger i sengen med paddn<3 vurderer snart å gi den et navn:) "kjært barn har mangen navn". Kjenner i tillegg at jeg begynner å bli syk! Det kan jeg bare si at DET, har jeg ikke tid til. No way. Skjer ikke.. Så tenker å egentlig på å legge meg snart. Sååå speaks! : )

Legg igjen en kommentar

