Sindre skal bli pappa!

Jeg har fortsatt ikke kamera her, så webcambilder blir det også i dette innlegge. Først vil jeg bare si at det er sykt deilig med frii! Sov til kl hal 11 i dag, stod opp å dusjet, og nå sitter jeg med datan på fanget og tv på ♥ Chill :)

Over til overskriften! Søskenbarnet mitt Sindre skal bli PAPPA! Det er bare så sykt!:D Jeg klarer nesten ikke å vente, haha. Akkurat i det jeg såg det der på facebook, følte jeg i noen sekunder at jeg var mer gira en han. hihi. For dere som lurer, så er sindre altså et år eldre en meg:) Er det noen der ute som mener det er for tidlig, så hold det for dere selv:) Nå er det slik som det er, og det eneste man kan gjøre er å gjøre det beste ut av det. Jeg støtter vertfall fullt opp, og jeg bare vet at dette går bra:) Sindre kommer til å bli en fantastisk pappa, det bare vet jeg!

Et stk nydusjet og GLAD Marcela :)

 

 

Legg igjen en kommentar

