FÅTT IPAD!

Wow. sykt lenge siden jeg har blogget! Og det det verste er jo faktisk at det har skjedd en del siden sist. Har blandt annet vært i bryllup, OG fått meg IPAD! Serr, elsker elsker den. Mamma og Terje har vært i kypros i en uke nå, og kommer hjem i kveld faktisk. Mens de var vekke, skulle jeg og Jostein passe hunden til Terje, og i tillegg Leo:) Siden vi ikke orket å drasse rundt med hundene her og der, så har vi bare bodd i huset deres mens de har vært borte:).  Men før jeg sier noe mer, så har jeg veldig lyst å vise dere pad’n min, so, here it is:

(Har ikke kamera her ute, så tar med wecamera. I know. crap)Fikk også gratis gravering! Der står: Marcela & Jostein under: nummerene våres:)

Kjøpte også med beskyttelse. Den er magnetisk, så pad'n skrur på taselås automatisk når den blir lagt over:)

 

Ganske genial sak. Kan liksom bare dra den av og på slik:)

Man kan også brette den slik, i en trekant.

Slik at vi man kan bruke den slik:) ah gad, i'm in love

 

Legg igjen en kommentar

