Alle måå se musikkvideon!

Jeg må bare få si en ting før jeg kommer til overskriften! Tenkt hvor deilig det hadde vært om de hadde hatt en app. Er så drit irriterende at jeg ikke kan blogge fra iphonen eller ipad’n. For det er der jeg sitter mest nå. Håper de snart finner ut at de vil lage en app. Da hadde jeg blogget mye mye mer oftere vertfall;). Uansett. Jeg sitter her å høre på den nye sangen til Lil wayne. GUD den er bare så helt FANTASTISK!? Btw så er vel ikke sangen NY nå, men litt ny, hehe.  Og alle MÅ se musikkvideoen. Da får man liksom et helt annet inntrykk av sangen:

I’ll just LOVE you, lil wayne ♥

Legg igjen en kommentar

