Always food

Jeg satt her å så igjennom bilder på datan, og la fort merke til at meg og Jostein er veldig glade i mat! Hihi. Eller, jeg liker tydligvis å ta bilder av det også. Her er litt som jeg har funnet:

Stekt ananas <3

Krabbee

Og sist men IKKE minst, det vi spiser mest av! spagettiii

Akkurat nå aner jeg ikke hva jeg skal styre med, hehe. Får vel se en film eller noe sånt. Blir vel til det. Lurte faktisk på om jeg skulle scrappe litt. Begynte på en scrapbok for leenge siden, som aldri ble fullført. Eller skal jeg Male? fikk så lyst til det. Akkurat i det jeg skulle skrive at jeg ikke hadde noen ide’er, poppet det tusenvis opp. haha. jaja. Anyways, snakkes!

Legg igjen en kommentar

