Norges fineste hund!

bebi leooo

Ser litt ut som ei jente med lange ører, heh.

 

Ja. Jeg har Norges fineste hund. Ingen tvil ;). Ellers så sitter jeg å vuderer om jeg skal ta av det beskyttelses greiene på iphonen min. Den er jo dritt stygg, men fy så godt det har holdt seg! Funker så braa! Her er den:

Nå når jeg sitter å ser på bildene av den, innser jeg faktisk hvor teit den der beskyttelses greia ser ut. jaja. Nå skal jeg snart på seinvakt. Er ferdi halv 10 tror jeg? eller 10. Så nå skal jeg spise litt, og ordne meeg. Snakkes

 

Legg igjen en kommentar

